2015. május 3., vasárnap

FANFICTION 8.rész

HA NEM OLVASTAD MÉG A TRILÓGIÁT, NE KEZDD EL OLVASNI! :)
 Köszönöm nektek, hogy már majdnem 4000 felkerestétek a blogomat! :D :*


8.FEJEZET
     Mélyen beszívom a levegőt, összehúzom magam. A szemeim kiszáradtak, egy könny sem merne kijönni onnan. Nem tudok Christian szemébe nézni. Hogy is mondhatnám el? Elborzadva bámulok magam elé. Christian továbbra is simogatja a hátamat. Kezemmel elveszem a kezét, még mindig nem tudok ránézni. Tudom mit látnék. Értetlenül mered rám, de közben ott lapul benne az aggodalom. Újabb mély levegőt veszek, most már folyamatosan. Ki.....be....ki....be. 
   - Ana? Jól érzed magad? Mondd el mi történt hátha tudok segíteni neked. - rekedtes a hangja, érződik benne a tehetetlenség súlya.
   - Kate - kezdem bizonytalanul - itt van?
   - Igen, a váróteremben...
   - Ki kell jutnom innen! - leugrom az ágyról, lecsatolom a csövet a karomról, még szerencse, hogy csak infúziót kaptam. Nem tudom, hogy hogyan voltam gyorsabb de sikerült kijutnom a szobából úgy, hogy Christian nem állított meg. Futok előre, egyenesen a váróba. Utánam kiabál, hallom a saját nevem, de most Kate-hez kell mennem. Nem bírom Christian jelenlétét elviseli azok után amit tettem. Érzem, ahogy arcomba szökik a vér. Mit tettem? Gyorsítok a tempómon. Befordulok egy sarkon és már ott is vagyok. Kate maga elé mered, Elliot mellette ül a kanapén. 
   - Kate! - hirtelen rám néz, nem érti mit keresek itt.
   - Ana, jól vagy? - feláll és odajön hozzám - Nagyon nem nézel ki jól. Gyere visszakísérlek. Hol hagytad Christiant?
  - Nem. Nem! Nem mehetek vissza! Nem bírnám elviselni! Kate, nem bírom elviselni a közelségét, nem bírok ránézni. - érzem, hogy gyengülök, ezért Kate karját fogom meg - Kate, ígérd meg nekem, hogy segítesz!
   - Mégis mi történt?
   - Emlékszem. Mindenre.
   - Még most sem értelek, Ana. - Christian most ért be engem. Nagyon ijedtnek tűnt. Ilyen gyorsan csak nem futhatok.
   - Ana, - mondja zihálva - mégis mi a fene történt? - még csak nem is fordulok hátra.
   - Kate-tel akarok lenni. Csak Kate-tel! - nem tehetem meg ezt vele, nem akarom, hogy szenvedjen. Most nekem kell szembenéznem a tetteim következményeivel.
   - Gyere. Visszakísérlek. - Karját a derekamra rakja és így támogat vissza szobába.
     Sétálva sokkal hosszabb az út. Szerencsére Christian nem akadékoskodott és ott maradt a váróteremben Elliott-tal. Nem szóltunk egymáshoz egy szót sem. Lassan leültem az ágyra és Kate is letelepedett mellém.
   - Kate, borzasztóan elszúrtam mindent, - a szavak csak úgy áradtam belőlem, mint a vízfolyás - volt ott az a csapos. Emlékszel rá? - bólint, nekem pedig elcsuklik a hangom - vele csaltam meg Christian-t.
   - Ana, megerőszakolt? - nem értem miért kérdezi ezt, én a helyében kiakadnék és ordibálnék magammal.
   - Kate, most vallottam be, hogy megcsaltam a férjem. - olyan rideg a hangom, meg sem tudnám mondani, hogy az enyém.
   - Téged bedrogoztak. Ez is az egyik mellékhatása lehetett. Te nem akartad megcsalni Christian-t, - megfogja a kezemet - valami barom állat bedrogozott és...és hát tudod. Nem te tehetsz róla. Ne hibáztasd magad. - kedvesen mosolyog, máskor megnyugtatónak találnám de most felbosszant.
   - Nem érted, igaz? - felemelkedik a hangom, ahogy elmondom neki, még mindig hideg zuhanyként hat rám -Végig magamnál voltam, én kezdeményeztem! - suttogássá alakul a hangom - Én tehetek róla nem más.
     Kihúzom a kezemet az övéből. Most biztosan elszörnyedve néz rám, és rögtön itt hagy. Ehelyett szorosan átölel. Meglepett a reakciójával.Talán percekig öleltük egymást, de a lényeg, hogy hatott. Lenyugodtam. Óvatosan eltolom magamtól a vállánál fogva és a szemébe nézek.
   - Nem mondhatod el Christian-nak megértetted? Kate, nem tudhatja meg. Senki sem tudhatja meg.
   - Bármennyire is szeretném nem elmondani senkinek ezt jelenteni kell a rendőrségen. Bűncselekmény áldozata vagy. Nem hagyom annyiban, hogy megússza az a vadállat, aki ezt tette veled! - egyik haj tincsemet a fülem mögé rejti és azzal a bátorító mosolyával ajándékoz meg.
   - Ahogyan én sem. - mindketten az ajtó felé fordulunk. Az ajtófélfának dől, és engem néz. Arca kifürkészhetetlen, mint általában. Szentséges basszantyú! Christian mindent hallott!


KÖVETKEZŐ FEJEZET


Író:
Remélem tetszett nektek. Nem tudom, hogy most mennyire sikerült karakterhűre az a fejezet, de igyekeztem. :D Véleményt mindenképp mondjatok! ;) 





2 megjegyzés: