2015. március 29., vasárnap

FANFICTION 5.rész

HA NEM OLVASTAD MÉG A TRILÓGIÁT, NE KEZDD EL OLVASNI! :)
Nyugodtan feltehetitek a kérdést...mi az Isten történt Anával? :D



5. FEJEZET
ANA

     Pár órával korábban...
Ki akar délután ötkor bulizni, Kate? Seattle egyik számomra ismeretlen részében vagyunk. Órák óta gyalogolhatunk, de lehet csak nekem tűnik annak. Befordulunk egy sarkon, megyünk egyenesen két percet, majd megint befordulunk egy sarkon...és ez megy már egy ideje. A legközelebbi kereszteződés már nincs messze. Ha nem lehet onnan látni én megfordulok és hazamegyek. 
   - Megjöttünk! - egy hatalmas kőóriás áll előttem. Két-három emelet magas is lehet. Kívülről is hallani a zenét annyira hangos. Ablakokat nem nagyon lehet látni, persze egy-kettő picike megbújik valahol. Az ajtón négy ember is kényelmesen beférne, ha egymás mellet mennek be. Kívülről mészkőszíne van, meg nem mondanám, hogy ez egy éjszakai klub, ami délután ötkor nyitva van! Tovább megyünk, bár én még szívesen nézelődtem volna. Két kigyúrt óriás állja utunkat az ajtóban.
   - Jegyeket! 
   - Egy pillanat - hozni kellett volna jegyeket? Kezdek ideges lenni.. - Tessék! - Kate a szokásos csábos mosolyával leveszi a lábáról az izomagyakat, akik természetesen beengednek.
   - Honnan volt a jegy? - kérdezem, amikor már bent vagyunk.
   - Elliot itt szokott néha pincérkedni és ő szerzett nekem. 
   - Na, gyere, igyunk valamit! - kiabálja túl a dübörgő zenét. Most kedvem lenne táncolni...Vele. Nem! Most bulizni jöttél, nem magadat sajnálni! 
     Egy kis előcsarnok van az ajtó mögött. Még egy ellenőrzés és belépünk a klubba. Tőlünk jobbra közel tíz méter hosszú bárpult, méterenként két bárszékkel. Mögötte már a táncparkett kezdődik. Rengeteg ember elférne rajta kényelmesen, ha táncolna, de olyan sokan vannak, hogy nem igazán van lehetőség rá. A baloldalon is folytatódik ez a táncos hely, körbeveszi az egész helyet. Szemtől szemben állunk a DJ pulttal, ami szintén hatalmas. Felettünk üres tér, de a második emelet egy két méter széles sávban húzódik. Aki fentről lenéz az egész helyiséget belátja.
     Kate megfogja a kezemet és a bárpult felé húz. Leülünk egymás mellé és egy jóképű mixer villantja felénk mosolyát.
   - Mit adhatok a hölgyeknek?
   - Én egy Bloody Mary-t kérek erősen. Ana?
   - Én egy Sex on the beach-et - milyen jó is lenne, beharapom a számat - vagyis egy Virgin Sex on the beachet! - kedvesen mosolygok és a mixer el is tűnt. Kate odahajol hozzám.
  - Bebaszni jöttünk és bulizni, Ana! Nem azért, hogy alkoholmentes szarokat igyunk!
  - Józan szeretnék maradni, tudod nekem még haza kell mennem! Nem szeretném részegen megbeszélni ezt a dolgot Christiannal.
  - Nálunk is aludhatnál.
  - Minél jobban halogatom annál rosszabb lesz, te is tudod.
  - Jó igazad van! De egy koktél még nem árt meg. - ebben neki van igaza. Grace mondta, hogy egy pohár nem árt meg. Megérkeztek a koktélok. Mennyei az illata. Koccintunk és belekortyolunk. Ebből aztán hiányzik a pia! Még hozzá kell szoknom Picipötty miatt. Felhajtom az egész koktélt.
  - Legyen egy alkoholos Sex on the beach! De ne túl erősre.
  - Máris hozom. - kacsintott egyet és megint eltűnt.
  - Úgy látom bejössz neki.
  - Még csak az kéne! Férjnél vagyok, Kate!
  - Tudom, csak mondtam, oké? - a szememet forgatom. Milyen ostobaság.
  - Köszönöm. - megérkezett az italom, beleiszom. Hmm...az alkohol szétárad a testemben. Sokkal jobb az íze. De ma már nem ihatok többet! 
  - Menjünk táncolni!
  - Mi? Most?
  - Igen, gyere már. - lepattanok a székről és a tömeg felé veszem az irányt. A zene fantasztikus. Dübörög, hangos és mégis jó! Ezúttal sikerül ütemre mozognom. Kate előttem riszálja magát, én is így teszek. Felemelem a kezemet és a fejemet, lehunyom a szemem, és kitáncolom magamból azt a sok rosszat, ami ma történt velem.




     Úgy fél óra múlva, mindketten kifáradva visszamegyünk a pulthoz. A koktélom még ott van. Megint beleiszom. Most még jobb íze van! Talán, mert szomjas vagyok? Az egészet megiszom, gyorsabban, mint kellene. 
   - Egy vizet kérnék. - kicsit kóvályog a fejem, pedig csak egyet ittam.
   - Tessék. Még egy koktél hölgyek?
   - Még egy ilyet, köszi. - egyre melegebb van, és egyre több az ember. Izzadtság, alkohol és a villódzó fények megadják a hangulatot....csak én kezdek rosszul lenni. 
   - Még valamit. - vadul rázom a fejem és a vízért nyúlok. Aprókat kortyolgatok. Hideg, édes nedű. Ez kell nekem. A felét megittam, amikor Kate újra beterel a tömegbe. Előttem megy, de a fejem megfájdul. Egy pillanatra lenézek, amíg a homlokomat fogom. Felnézek. Hol van Kate? Körbe forgok, de sehol sem látom.
   - Kate! - kiabálom, de úgysem hallja. Hova menjek, hogy megtaláljam? Hát persze fel a második emeletre. Onnan mindent látni. Elmosolyodom, és megkeresem a lépcsőt. Egy helyben forgok. Van itt lépcső? Visszamegyek a pulthoz.
   - Hé! Szia! 
   - Mit adhatok? 
   - Egy utat. Mármint megmutatod, hogy hol lehet felmenni a második emeletre?
   - Oda csak VIP tagok mehetnek fel vagy dolgozók. 
   - Óh. 
   - De ha nagyon szeretnéd szívesen felviszlek.
   - Tényleg? Szuper! - áthajolok a pulton és egy puszit adok neki. Ezt miért csináltam? Az ajkaimon még mindig érzem a puha bőrét. Most, hogy belegondolok, tényleg helyes. Bronzszőke haj, kék szemek...mennyire hasonlít Christian-ra! Christian! De hiányzik! A pultos srác, akinek még mindig nem tudom a nevét, megkerüli a bárpultot és odalép hozzám. Nagyon közel áll hozzám. Fehér inge nyakik van gombolva, de így is látszódik, hogy izmos. Fekete nadrágot visel, ami kiemeli izmos lábát. Beharapom az ajkam, és a szemébe nézek. Így állunk percekig. Majd két kezemet a nyaka köré fonom és megcsókolom. Mi a franc!? Elment az eszed? Egy kétlábon járó Adonisz a férjed! Most pint leszarom, hogy tudatalattim leesett állal figyel. Belső istennőm a kanapéján hever és várja, hogy valaki mellé feküdjön. Istenem de jól csókol! Megfogja a csípőmet, magához húz. Még jobban hozzábújom és elveszem nyelve ügyes játékában.
   - Most már felmehetünk? - kérdezem lihegve. Megfogja a kezem és az az ismerős bizsergés megint ott van. 
     Egy sötét zug felé vesszük az irányt. Szerintem ez nem a lépcsőhöz vezet, de már nem is akarok odamenni. Gyorsan követem, ott akarok lenni. És..hmm..azt akarom csinálni. A mosdók felé megyünk. Egy női, egy férfi és egy az alkalmazottaknak. Egy kis kulcsot vesz ki a zsebéből és kinyitja az ajtót. De ja vu. Mielőtt belépünk magához húz és szenvedélyesen csókol. A kezemet még mindig fogja. Istenem de beindultam! Nyelve felkutatja számat, körbe-körbe jár. Nem akarom elengedni a kezét, nem akarom, hogy abbahagyja, amit csinál. Csípőmet ágyékának nyomom és érzem növekvő erekcióját. Belenyögök a szájába. Még mindig házas vagy! Tudatalattim fel-alá járkál, elvesztette az eszét. Belső istennőm kész átadni magát a következményeknek. Hirtelen elengedem a kezét és a fal mellé terelem magunkat. Ő megfordul, és a falnak nyom. Egyik lábammal simogatom a lábát, másikkal egyensúlyozom. A kezem a hátát markolássza, míg az ő keze a fenekemre tapad, nyomkodja. Nagyon örülök, hogy rövidnadrágban jöttem. A nyakamat csókolja és én elveszek az érzéki csókokban. Minden érzékem vigyázzban áll, élesebbnek érzem a hangokat, a szagokat és a látványt. Mindenem szuper érzékeny. A legkisebb mozdulatra is felnyögök. Mozogni kezdünk, de a ruha még mindig rajtunk van. A falhoz tol, fel és le, fel és le. Keze a hátamra talál, szája a kulcscsontomat csókolja. Hátravetem a fejemet. Vajon hány ember néz téged? Tudatalattim elszörnyedve néz rám. Vajon hány ember élvezi a showt, amit adunk? Teszem fel neki a kérdést, és újra felnyögök. Házassági fogadalmamat készülöm megszegni egy idegennel, akinek még a nevét sem tudom. Kit érdekel? A névtelen szexguru a combomhoz nyúl és pedig kis híján elélvezek. A szánk egybe fonódik. Vadul csókolózunk a falnál. Testünk egy ütemre mozog, lélegzetvételünk akadozik. Újra a nyakamhoz fordul, elismerően morog, én pedig a fejemhez kapom a kezemet. Teljesen elvesztem.
   - Christian - szalad ki a számon.
   - Christian! - kiabálom. Még mindig lihegek. Megfogom a fejét rám néz. Szürke szempár néz vissza rám. Ugyanaz a jóképű férfi, akibe beleszerettem és, akihez hozzámentem. 
   - Nem úgy hívnak cica. - rácsap a fenekemre. Felkiáltok. És ugyanaz, aki elvert téged. Kibontakozom az ölelésből. Leguggolok, felhúzom a lábaimat és elbőgöm magam.
   - Mi a...áh, hagyjuk. Én léptem. - és a pultos ott hagy a könnyeimmel. Leülök a padlóra, fejemet a falnak támasztom és nézem, ahogy a majdnem szexpartnerem elsétál és otthagy egyedül. Újra élem életem második legrosszabb estéjét.
  - Egy! - kiabálom magamnak.
  - Kettő! - most már sikítok.
  - Három! - a fejemet fogom tehetetlenségemben.
  - Négy! 
  - Öt!
  - Hat! - és kezdem előröl, újra meg újra, sikítva, kiáltozva...összeomolva.





     Fogalmam sincs, hány perce, órája ülhetek itt. Ki vagyok száradva, szét vagyok esve és mozdulni sem tudok.
   - Három. - suttogva bírom már csak kimondani azt a hat elviselhetetlen számot. Magam elé meredek, kezemet a hasamra szeretném tenni, de nem bírok mozdulni. Egy rövid, fekete hajú férfi közeledik felém. Ismerős az arca de nem tudom honnan.
   - Négy. - nyelek egyet, kiszáradt szám vízre szomjazik.
   - Hát itt vagy, te szárazkurva! 
   - Jack? - ijedten vetődöm a falnak, de továbbra sem bírom egy végtagomat sem mozdítani. Jön egy rúgás felkiáltok.
   - Hagyd abba! - Még egy a hátamba és eldőlök.
   - Mit akarsz? - a következő a bordáim közé, de ezúttal nem bírom Picipöttyöt megvédeni a kezeimmel. Támadóm eltűnt. Puha kezek és szőke fürtök jelentek meg helyette. Aggódó tekintetéból felismerem. Kate!
   - Ana, jól vagy? Órák óta nem találunk! Azt hittük bajod esett! Jézusom, hogy nézel ki? Ana...megerőszakoltak? - remeg a hangja, nem hinném, hogy ő Kate. Megpróbál felültetni kisebb-nagyobb sikerrel.
   - Öt. - egy könnycsepp gördül le az arcomon.
   - Mi öt? 
   - Hat.
   - Ana? - szinte már ő is sír. Előkapja a telefonját és egy számot tárcsáz.
   - Egy. - kezdem újra és érzem, hogy forog a világ.
   - Christian! Azonnal ide kell jönnöd! - Christian. 
   - Hosszú, nagyon hosszú történet, az idő pedig kevés, mondom a címet és indulj el valami szörnyű dolog történt Anával.



Író:
Hát még mindig nem derült ki, hogy mi történt pontosan Anával de a következő fejezetben találkozunk a kórházban! ;)
Írjatok, kíváncsi vagyok nektek, hogy tetszett! :D


  
   




5 megjegyzés:

  1. ma bukkantam rá erre a fanfiction-re és meg kell mondjam nagyon tetszik!!! izgatottan várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Morphy!
      Hát ennek nagyon örülök! Remélem a csúszás miatt azért még olvasni fogjátok, mert tartogatok én még meglepetéseket! :D

      Törlés
  2. Mikorra várható a következő rész? Minden vasárnap?😊 Köszönöm a választ 😊😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mimi!
      Igen általában vasárnaponként jön, csak a húsvét miatt csúszás volt! Előre is elnézést! Ma jön az új rész! :D

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés