2015. március 3., kedd

FANFICTION 2.rész

HA NEM OLVASTAD MÉG A TRILÓGIÁT, NE KEZDD EL OLVASNI! :)
Hát ez is elérkezett. Ebben a részben Christian is benne lesz, igaz csak említve. Izgalmas lesz! Ezt garantálom.




2.FEJEZET 



     Sawyer leparkol az épület előtt. Kiszállok, kicsit izgulok, régen jártam itt. Utoljára, amikor itt voltam éppen elhagyni készültem a férjemet. Nagyot nyelek. Mély levegő Grey! Belépek a SIP-be.
Hanna felkapja a fejét, mintha meglepődött volna, hogy lát.
   - Ana? Hát te mit keresel itt? - A hangja nem számon kérő, inkább ideges...Vajon miért?
   - Jó reggelt neked is, Hanna. Tudtommal még itt dolgozom.
   - Jaj, bocsáss meg nekem. Jó reggelt. Öhm..Nem azt beszéltük meg, hogy otthonról dolgozol, amíg kipihened...magad. - Miért ilyen fura? 
Hanna újból a bejárat felé pillant, Sawyer jelenik meg az ajtóban. 
   - Öt perc múlva az irodámban. - Elindulok, de megtorpanok. Visszafordulok hozzá - Nem kérek semmit, köszönöm, Ne késs! - Igyekeztem minden főnöki porcikámat belerakni ebbe a mondatba. 
Minden sietség nélkül besétálok az irodámba. Leülök az íróasztalhoz és megnyitom a lehetséges ügyfelek mappáját. Üres?! Előhalászom a mostani ügyfeleink listáját. Nem található?! Oké, nézzük a kiadókat. Hol vannak? Ez mégis, hogy lehetséges? Egy hétig, csak egy rohadt hétig nem megyek be dolgozni és minden a feje tetejére áll? Hanna kopogtat az ajtómon. Egy mappa van nála, becsukja az ajtót, alázatosan leül, a szemét lehunyja, nem néz rám.
   - Na jó, Hanna mi a fene történt, amíg nem voltam itt? És kezdjük ott miért is nem írtál nekem ez ügyben? Hol vannak a kliensek?
   - Hát..izé..
   - Hanna! - kezdek mérges lenni.
   - Ana...a vezetőség...nem is tudom, hogy mondjam.
   - Mondd már, Hanna! - most már kiabálok. Még jobban összehúzza magát, a kis székben előttem. Felnéz.
   - Ana, a legfelső vezetőség felfüggesztett téged egy hónapra. Csak az otthoni munka a megengedett, amíg...mást találnak a helyedre.
A szavai, mint a méreg. Lassan halad a testemben, érzem minden egyes porcikámban, ahogy terjed. Megmérgez, elgyengít. Hátradőlök a székben, mély levegőt veszek.
   - Ki volt az? - szinte suttogva mondom, a választ már tudom, de hallanom kell.
   - Az új igazgató. - A francba veled Christian és a hülye aggodalmaddal!
   - Mikor? - rekedtes a hangom, még mindig nem hiszem el, hogy megtette.
   - Tessék? 
   - Mikor adták be a felfüggesztésemet? - nem mondd semmit, csak átadja a mappát.
Megfogom, lassan nyitom ki.

ANASTASIA GREY FELFÜGGESZTÉSE
Egy teljes hónap felfüggesztést ad ki a vezetőség Anastasia Rose Grey számára, pszichológiai és mentális okok miatt. A fent említett egy hónap alatt, szigorúan csak a legfontosabb ügyekben dolgozhat, de abban is minimálisan. Munkahelyére nem mehet be. 
A felfüggesztés hatályba lépésének ideje: 2011. szeptember 19. (hétfő)

Nem is kell, hogy tovább olvassam. Nem vagyok rá kíváncsi. A irat, még sok lapon át tart, hogy részletesen leírja, hogy mit szabad és mit nem szabad tennem. Tisztára, olyan, mint az a szerződés, amit először akart aláíratni veled. Tudatalattim gúnyos mosollyal néz rám. De, ami igazán érdekel az a vége.

A vezetőség az alábbiakat, jóváhagyta.

Christian Grey
Elnök- vezérigazgató, 
Grey Enterprises Holdings, Inc. & Grey Kiadó

Szóval a drágalátos férjecském, írta alá és hagyta jóvá? Rendben, most már kezdem felfogni, hogy komolyan ez nem egy átverés, hanem a kőkemény valóság. A harag csak úgy árad szét bennem, és érzem, most betelt a pohár. Hát legyen, de ezt nem ússza meg szárazon. Nem veheti el a munkámat. Nem hagyom. Ez az egyetlen dolog, amit igazán akartam még ő előtte. Tulajdonképpen ez is az övé, mint minden más. Emlékezz csak vissza, Ana, hogy miért vette meg a céget...
     Felnézek bűnbánó asszisztensem szemébe.
   - Ezt mind értem. De akkor miért lett minden törölve a gépemről? És az Isten szerelmére, Hanna, miért nem szóltál?
   - A...gépet...egy informatikus jött ellenőrizni. Azt mondta, hogy minden gépet átnéznek. Őszintén szólva furcsállottam is, hogy a tiédet is átnézik. De fentről jött az utasítás, így tettem a dolgom. Nem tudtam, hogy törölve lettek a fontosabb dolgok. Sajnálom.
   - Miért nem szóltál? - próbálok kedves lenni, de jelen helyzetben ez igen nehéz dolog.
   - A felfüggesztésről? Hát, igazából csak egy e-mailt kaptam, mint bárki más, bár elég hivatalosnak tűnt. Egy körlevelet küldtek, miszerint a tulajváltás miatt nem csinálhatunk semmi olyat, ami veszélyeztethetné a cégvezető kilétét, és még az is benne állt, hogy az áthelyezések és az elbocsátások még nem hivatalosak, szóval ne keltsünk nagy "zajt" emiatt.
   - És mégis ki jön a helyemre?
   - Épp ez az. Csak jött egy levél, hogy itt is váltás lesz, de hogy ki, azt senki sem tudja. - mintha ő is felháborodna tényen, hogy lecserélnek.
   - Rendben. Köszönöm Hanna. Akkor végezd tovább a munkád, én végzem az enyémet.
Feláll, kisétál a szobából. Még mindig hátradőlve ülök. Hogy? Hogy?! Tudtommal ez az én cégem és nem Christiané. Megvan a tökéletes terv. Felkapom a táskámat, és kimegyek az helyiségből.
   - Hanna! Kérlek vitesd el a gépemet, adományozd el, mindegy csak tüntesd el az irodából, de előtte mindenképp törölj le róla mindent. Ennyit kérnék. Jah, ha valaki kérdezi, nyugodtan mondd meg neki, hogy bent voltam. Köszönöm.
   - Sawyer! - majdnem kiabálok, de az idegeim eddig bírták. Pár pillanat múlva előbukkan.
   - Igen, asszonyom.
   - Elmegyünk.
   - Értettem. Hova megy, asszonyom?
   - A Grey Housba! - kiviharzok mellette, és csak egy dologra gondolok...Hogy jössz ebből majd ki Christian?
 



Író:
Hát igen, a központi szál, most Ana munkája felé halad. De nyugalom a következő fejezetben garantáltan benne lesz Christian! ;)


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először mikor olvastam, hogy miről szól bevallom kicsit szkeptikus voltam, de eddig teljesen más, mint amilyenre számítottam. Jól hozod a könyv hangulatát. Sokat még nem tudok róla mondani, de ami eddig készen van, az tetszik. Csak így tovább, várom a következő részeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pilgrim!
      Először is köszönöm, hogy elolvastad a a fanfictionom! Nagyon örülök, hogy tetszik, igyekeztem! :D Remélem a továbbiakban sem csalódsz majd. :)

      Törlés